Koulutuspäivä ja risteily Tukholmaan -Helsingin Toimihenkilöt Pro ry

Silja Serenade
Helsingin Toimihenkilöt Pro ry
2.5.2019

Tervetuloa kanssamme kouluttautumaan ja virkistymään Tukholmaan.

24.-26.5.2019

Perjantaina kouluttaudumme satamassa, Olympiaterminaalissa seisovan laivan kokoustiloissa. Silja Serenaden lähdettyä kohti Tukholmaa ohjelma on vapaamuotoista.

Koulutuksen aiheena ovat yritysten talousluvut, joita voi käyttää paikallisen sopimisen tukena ja työsuhdeturvana YT-tilanteissa. Sinulla on mahdollisuus tutkia oman työpaikkasi julkisia tietoja ja analysoida niitä asiantuntijan kanssa. Kouluttajana toimii Arto Suninen.

Hyvinvoinnista työelämässä tulee luennoimaan pappi ja tietokirjailija Jaakko Heinimäki.

Jaakko Heinimäki on kirjoittanut mm. uskonnon ja huumorin suhteesta, viinistä ja mausteista.  Vuonna 2007 Heinimäki oli Uutisvuoto-ohjelman toinen kapteeni; vuonna 2008 hän esiintyi Kata Kärkkäisen kanssa Eilen tässä ja nyt -ohjelmassa. Vuonna 2011 Jaakko Heinimäki sai Kirkon tiedonvälityspalkinnon.

Valittavanasi on kolme hyttiluokkaa, pakettiin sisältyy koulutus, meriaamiaiset sekä buffet illallinen perjantaina ja lauantaina.

Hinnat ovat erittäin edulliset:

B-hytti 100€ hlö, kun hytissä kaksi jäsentä.

B-hytti yksin makustavalle jäsenelle vain 123€

Promenade -hytti 120€/hlö kun hytissä kaksi jäsentä.

A-luokan hytti 125€/hlö, kun hytissä kaksi jäsentä.

Delux -hytti 215€/ hlö, kun hytissä kaksi jäsentä.

Avecit ovat myös tervetulleita mukaan, kysy matkalle lähteävän avecin hinnat sekä muut lisätiedot hannele@helsingintoimihenkilot.com

Tervetuloa mukaan!