Yrittäjän somemarkkinointi -webinaari 21.5. kello 12–13

Ammattiliitto Pro / Koulutus
20.5.2019

Tervetuloa Yrittäjän somemarkkinointi -webinaariin 21.5. kello 12–13

Uusi yksinyrittäjien palvelu ProSoolo lanseerattiin käyttöön huhtikuun alussa. Katso video palvelun julkistamistilaisuudesta ja tutustu tarkemmin ProSoolon palveluihin.

Järjestämme 21. toukokuuta kello 12–13 ensimmäisen ProSoolo -webinaarin aiheesta Yrittäjän somemarkkinointi.

Suomen Yrittäjäopiston yritystoiminnan kouluttaja ja markkinoinnin asiantuntija Sanna Varis toimii webinaarin kouluttajana. Sanna auttaa työssään pienyrittäjiä markkinointihaasteiden ratkaisemisessa. Kymmenen vuoden työkokemus pienyrittäjien kouluttajana on kerryttänyt Sannalle osaamista pienten resurssien ratkaisuista markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa, toteuttamisessa sekä kehittämisessä.

Koulutuksen sisältö:

Yrittäjän somemarkkinointi – ideoi, konseptoi ja toteuta.

• Mistä ideoita somejulkaisuihin?
  • Sisältökonseptit – keskity olennaiseen
  • Sisältösuunnitelma työtä helpottamaan
  • Työkaluja julkaisujen tekoon, seurantaan ja ajastamiseen
Ilmoittaudu mukaan 20. toukokuuta mennessä »