KUTSUTILAISUUS: Luottamushenkilöiden verkostoituminen Helsinki, 22.11.2019. Rahoitus-, luottotieto- ja perintäala sekä Danske Bank. Pääkaupunkiseudulla ja Häme-Uudellamaalla.

Tapahtuma | 22.11.2019 17:15 - 21:15 |
22.11.2019 17:15 - 21:15
Ammattiliitto Pro / edunvalvonta
6.11.2019
Tervetuloa Pääkaupunkiseudun ja Häme-Uudenmaan rahoitusalan ja luottotieto- ja perintöalan sekä Danske Bankin henkilöstöedustajien yhteiseen verkostoitumistilaisuuteen pe 22.11.2019 klo 17:15 - 21:15 Original Sokos Hotelli Vaakunaan Helsinkiin / Loisteen kabinetti 1-2. (Asema-aukio 2, 00100 Hki).
Tilaisuuden tarkoituksena on verkostoitua ja luoda yhteishenkeä keskustelemalla työpaikkojen edunvalvonnallisista ja ajankohtaisista asioista. Keskustelun jälkeen syömme yhdessä maittavan Ravintola Loisteen menún. Ammattiliitto Pro tarjoaa Sinulle, hyvä luottamushenkilö sesongin alku-glögin, valitsemasi kolmen ruokalajin illallisen sekä kaksi kaatoa (olutta, viiniä, siideriä tai virvoitusjuomaa). Ilmoittaudu mukaan viimeistään 6.11.2019 mennessä.

Tervetuloa!

Ammattiliitto Prosta mukana
Päivi Makkonen, sopimusala-asiamies (paivi.makkonen@proliitto.fi)
Kaisa Ylitalo, sopimusala-asiamies (kaisa.ylitalo@proliitto.fi)