Tervetuloa mukaan Fazerin elämyskeskukseen

Fazerila, Vantaa
Helsingin yliopiston henkilökuntayhdistys HYHY ry
24.11.2019

Tervetuloa tutustumaan Kiinteistöhenkilöstön valiokunnan kanssa Fazerin elämyskeskukseen! Kierroksen hinta on 13 euroa, josta maksetaan itse 5 euroa (maksu hoidetaan paikan päällä; varaathan tasarahan mukaasi!). Tutustuminen järjestetään 16.12.2019 kello15.30 – 17.00. Mukaan mahtuu 25 henkilöä. Ilmoittaudu mahdollisimman ripeästi päästäksesi mukaan kierrokselle. Kutsu on avoin kaikille HYHYläisille.

Fazerilaan pääset kätevimmin pääkaupunkiseudun joukkoliikenteen vuoroilla, jotka on lueteltu alla. Linjat 587 ja 572K pysähtyvät aivan Fazer Vierailukeskuksen eteen.

Joukkoliikenteen vuorot eivät liikennöi varsinaisen tehdasalueen kautta. Rakennuksen näet kuitenkin jo lähimmälle pysäkille. Matka pysäkiltä Vierailukeskukseen on noin 100 metriä.

Bussi 77
Helsingistä Jakomäkeen (ajoaika n. 30 min.), josta jalkaisin Fazerilaan n. 1,5km.

Bussi 562
Tikkurilasta Vaaralaan Kirkkokujan pysäkille, josta jalkaisin Fazerilaan n. 0,5km.

Bussi 717
Helsingistä Vaaralaan Kuussillantien pysäkille, josta jalkaisin Fazerilaan n.0,5 km.

Metro
Helsingistä Mellunmäkeen (matka-aika 23 min.), josta bussilla 587 tai 572Kjatkoyhteys Fazerilaan (ajoaika 5-10 min.).