Ammattiliitto Pron Pirkanmaan alueen yhdistysten yhteinen pikkujouluristeily

Viking Line m/s Viking Grace
THHL Pirkanmaa Pro ry
25.9.2020
Lähde mukaan supersuositulle Ammattiliitto Pron Pirkanmaan alueen yhdistysten yhteiselle pikkujouluristeilylle Turusta Tukholmaan Viking Line m/s Viking Gracella.
Laiva lähtee Turusta perjantaina 20.11.2020 klo 20:55 ja on takaisin Turussa lauantaina 21.11.2020 klo 19:50.
Menemme yhteiskuljetuksilla linja-autoilla. Reitit ja pysähtymispaikat ilmoitetaan myöhemmin. Ilmoittautumiset Proplus ilmoittautumisen kautta.

THHL Pirkanmaan piiriyhdistys on päättänyt, että THHL Pirkanmaan jäseniltä ei peritä omavastuuta matkasta. Toivomme, että hyttiin sijoittuisi ainakin kaksi henkilöä, jotta kaikki halukkaat mahtuisivat mukaan. Mikäli henkilö peruu matkan sairauden vuoksi, on henkilön itse haettava korvausta matkasta vakuutuksen kautta.

Tervetuloa joukolla risteilemään ja tutustumaan uusiin Prolaisiin ja moikkaamaan jo tutuksi tulleita!