Ruskamatka Kolille Savonlinnan Seudun Toimihenkilöt PROn jäsenille

Savonlinnan Seudun Toimihenkilöt PRO ry
23.5.2021

RUSKAMATKA KOLILLE 25.-26.9.2021

Lähde Savonlinnan prolaisten mukaan nauttimaanKolin kansallispuiston maisemista ja syyskuun lopun ruskasta! Lauantainvietämme aktiviteettien tai vaelluksen parissa. Sunnuntaina nousemme Kolinhuipulle ihailemaan maisemia ja lounastamaan huipun hotellille. TutustummeKolin Luontokeskukseen ja kuljemme ainakin klassikkoreitin (1,4 km), jokakiertää kolme Kolin kuuluisinta ja kauneinta maisemapaikkaa. Majoitumme Loma[1]Kolinalueella mökeissä. Matkan hintaan kuuluu lounas molempina päivinä, aamiainensekä illallinen tunnelmallisessa Pub Ryynäsessä, jossa saatavissa myös paikanoman panimon oluita ja siidereitä. Matkan aikana käytettävissämme on Kososenbussi, jolla lähdemme lauantaiaamuna Savonlinnasta Kerimäen kautta kohti Koliaja palaamme takaisin hyvissä ajoin sunnuntaina.

M A T K A N HI N T A: 5 0 E U R / J Ä S E N, 17 5 E U R/ A V E C

Ilmoittautumiset 23.5. mennessä savonlinna@proyhdistys.fi