PKS ICT PRO / Rooman aukiot

Zoom-lentomatka
Pääkaupunkiseudun ICT-alan Toimihenkilöt Pro ry
13.5.2022

Tervetuloa ikuisen Rooman ihanat aukiot matkallemme Italiaan!
Näemme Rooman keväisen iltapäivän vilkasta katukuvaa sen ydinkeskustasta; kukkatori, Navona-aukio, suihkulähteiden solinaa ja antiikin Rooman läsnäoloa.

Yksi kohokohdista on 1900v vanha Panteon, pakanajumalten temppeli joka sittemmin muutettiin kirkoksi. Sen mystisen ja taianomaisen tunnelman voi aistia ilmassa jopa virtuaalisesti!

Puikkelehdimme iloisesta vilinästä nauttien kohti hallituspalatsia, ylitämme Corson ostoskadun ja saavumme sitten ikoniselle Trevin suihkulähteelle. Satumainen näky ja hetki. Lopuksi vielä kuuluisat Espanjalaiset portaat , ja niiden lähiympäristö luksuskatuineen, ja olemme nähneet ikuisen Rooman taianomaisen sydämen.

Maksuton jäsenille.

Peruutusehto: Peruutathan 13.5.22 mennessä, jos et pääse osallistumaan. Näin vapautat paikan mahdollisesti jonossa olevalle. Peruuttamattomasta ja paikalle tulematta jättämisestä laskutamme 20 euroa kulujen kattamiseksi.

Mahdolliset lisätiedot: ilmoittautumiset@pksictpro.fi /Hannele.

Parhaiten ilmoittaudut Pron mobiiliapin kautta (koulutukset ja tapahtumat. Klikkaa tapahtumaa ja ilmoittaudu). Jos saat olet varalla-ilmoituksen, sinuun ollaan yhteydessä, jos paikkoja vapautuu. Muistathan ilmoittaa sähköpostiosoitteesi lentolippua varten!

Nyt on loistava tilaisuus ottaa myös kaveri mukaan, joka ei kuuluProhon! Suosittele Pron jäsenyyttä ja tienaa 40€ Superlahjakortti! https://proliitto.fi/fi/kaverikans#34c52f4f

Kaikki PKS ICT PRO tapahtumat