PKS ICT PRO / Kaikki Ystäväni -näytelmä ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT

Aleksanterin Bulevardi 23-27, 00180 Helsinki
Pääkaupunkiseudun ICT-alan Toimihenkilöt Pro ry
16.11.2022

Tervetuloa Kaikki ystäväni -näytelmää katsomaan (avec-tilaisuus)

Lavalla ystävyyden eri puolia tulkitsevat vastustamattomat ystävykset: Miitta Sorvali, Sanna Stellan ja Anu Sinisalo. Esitykseen kerättiin Kodin Kuvalehden lukijoilta tositarinoita ystävyydestä. Niiden pohjalta työstettiin näytelmä, joka juhlii ystävyyttä elämän kantavana voimana, mutta pysähtyy myös pohtimaan ystävyyssuhteiden kipukohtia ja yksinäisyyttä. Kaikki ystäväni riemastuttaa, lämmittää ja liikuttaa kuin sydänystävän seurassa vietetty ilta!

Ohjelma:

18.25 Lippujen jako

19.00 Teatteriesitys

Väliaikatarjoilu.

Kerro ilmoittautuessasi lisätiedot -kentässä puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi väliaikatarjoilua sekä maksutietoja varten.

Hinta: Omavastuu 0 €, avec-hinta 50 € (yksi avec per jäsen). Omavastuuosuutta ei palauteta. Mahdollinen avec-maksu on maksettava Pääkaupunkiseudun ICT-alan toimihenkilöt Pro ry:n tilille FI87 5720 2320 1858 24 26.11.2022 mennessä.

Ilmoittautuminen on sitova.

Jos et ilmoittautumisestasi huolimatta et saavu paikalle, laskutamme 50 € (teatterilippu + väliaikatarjoilu).

Mahdolliset lisätiedustelut sähköpostiin: ilmoittautumiset@pksictpro.fi / Leila Aaltonen

Nyt on loistava tilaisuus ottaa myös kaveri mukaan, joka ei kuulu Prohon! Suosittele Pron jäsenyyttä ja tienaa 40 € Superlahjakortti!

Ilmoittautumiset vain tapahtumakalenterin tai mobiiliapin kautta.