Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta järjestää JÄSENHANKINNALLISEN elokuvaillan 6.11.2019

| 6.11.2019 18:00 - 21:00 | Finnkino Tennispalatsi, sali 6, Salomonk. 15, Helsinki
6.11.2019 18:00 - 21:00
Finnkino Tennispalatsi, sali 6, Salomonk. 15, Helsinki
Länsi-Uusimaa, Pääkaupunkiseutu
30.10.2019

Pääkaupunkiseudun ja Länsi-Uudenmaan aluejohtokunta järjestää jäsenhankinnallisen leffaillan Tennispalatsissa

Leffana on uusi kotimainen komedia Täydellinen Joulu

Tarjoamme kaikille osallistujille leffaherkut (juoma ja popparit)

llan ohjelma alkaa klo 17.40, jolloin pääsemme saliin.

Kutsun löydät liitteenä, josta voit katsoa tarkemmat tiedot.

Pääsylippuja on tarjolla rajoitetusti, joten varaa omasi (sitovasti) ja mahdollisen yhden ei-jäsenen työpaikaltasi  kuitenkin 30.10.2019 mennessä. Suosittele Pron jäsenyyttä työkaverillesi tai ystävällesi. Aina, kun Prohon liittyy suosituksesi perusteella uusi jäsen, saat 40 euron S-ryhmän tai K-ryhmän lahjakortin.

Lippusi varaat proliitto.fi-sivun tapahtumakalenterin kautta Proplus-tunnuksillasi. Jos et ole aiemmin käyttänyt palvelua, sisäänkirjautumissivulla on ohjeet miten toimit. Tarvitset jäsennumeroasi, jonka näet Ammattiliitto Pro-mobiilisovelluksesta ja muovisesta jäsenkortistasi. Valitse rastittamalla kuinka monta lippua tarvitset yksi vai kaksi itsesi mukaan laskien. Vahvistamme tapahtumaan pääsysi viestillä sähköpostiisi.

Tarvitset jäsenkorttiasi, kun tulet elokuvaan. Kätevimmin se kulkee mukanasi Ammattiliitto Pro -mobiilisovelluksessa. Vaihtoehtona on perinteinen muovikortti.

Hinta:                Tapahtuma on maksuton.

Peruutusehto: Mikäli sinulle tulee este, etkä pääsisikään mukaan, peruuta osallistumisesi 30.10.2019 mennessä ja mahdollista seuraavalle jonossa olevalle jäsenelle pääsy illanviettoon. Ilman peruutusta ja lääkärintodistusta poisjääneiltä veloitamme 20 EUR/lippu.

Lisätietoja:
Tero Toivanen p.044-9249866 terppatoivanen@gmail.com                        Petteri Auvinen p.050-4114347 petteri_auvinen@hotmail.com

Tervetuloa tapahtumaan!