! TÄ Y N N Ä! PKS ICT PRO / VAPAUTUNUT jäsenhintaisia Linnanmäen rannekkeita!

| 24.3.2022 9:15 - 14:00 | Linnanmäki, Tivolikuja 1, Helsinki
24.3.2022 9:15 - 14:00
Linnanmäki, Tivolikuja 1, Helsinki
Pääkaupunkiseudun ICT-alan Toimihenkilöt Pro ry
24.3.2022
HUOM! Kaikki rannekkeet "myyty"!

Jäsenetuhintaan Linnanmäelle!

Rannekkeet ovat voimassa koko kesäkauden 2022, joka oikeuttaa pääsyn kaikkiin huvipuistolaitteisiin pituusrajat huomioiden. Ranneke on voimassa sen päivän, kun rannekkeen/lipukkeen aktivoi paikanpäällä.

Maksamattomia rannekkeita on vapautunut jakoon, yhteensä 22 ranneketta (11 jäsenelle, max 2 ranneketta/ jäsen).
Muistathan ilmoittaa, otatko 1 vai 2 ranneketta, sekä sähköpostiosoitteesi.

HUOM! Jos olet jo saanut rannekkeet, olet saanut max määrän lippuja.

Omavastuu on 10€/ranneke, joka maksetaan viimeistään 24.3.2022. Maksutiedot toimitetaan tietopaketissa ilmoittautujille meilitse ilmoittautumisen jälkeen. Yhteystiedot poistetaan tapahtuman jälkeen tapahtumantiedoista (GDPR).

Peruutusehto: Ilmoittautuminen on sitova.

Peruuttamatta jättämisestä/maksamatta rannekkeen omavastuuosuutta, rannekkeet laitetaan jakoon eteenpäin jonossa oleville / veloitamme koko rannekkeen hinnan 36€, ellei jonoa ole.

Mahdolliset lisätiedot: ilmoittautumiset@pksictpro.fi /Hannele

Ilmoittautumiset vain ”ilmoittaudu”-linkistä, tapahtuman lopussa.

Ei ilmoittautumisia sähköpostitse. Vain tapahtumakalenterin kautta.

Kaikki yhdistyksen tapahtumat

Osallistumalla Linnanmäen tapahtumaan, tuetaan lastensuojelutyötä. Huvittelemalla hyvää!

Hyvä tietää:

Linnanmäellä on käytössä yksi ranneke.

Ranneke on tarkoitettu kaikille huvipuistovieraille iästä tai pituudesta riippumatta laitteiden turva ja pituusrajoitukset huomioiden. Puistossa on myös ilmaislaitteita perheen pienimmille (osaan näistä pääsee huoltajan kanssa). Yli 100 cm vieraille suosittelemme ranneketta, koska suurin osa laitteista on maksullisia.

Nyt on loistava tilaisuus ottaa myös kaveri mukaan, joka ei kuuluProhon! Suosittele Pron jäsenyyttä ja tienaa 40€ Superlahjakortti! https://proliitto.fi/fi/kaverikans#34c52f4f